Termékek

Dashboard WEB alkalmazás

A végponti hardverekhez kötött Dashboard szolgáltatás egy rendkívül flexibilis, SQL adatbázis alapú, központi struktúrájú, elsősorban kezelőszemélyzet nélküli automatákra kifejlesztett – készpénzkímélő (NFC, SMS, Paypass bankkártya, és belépőkártya alapú) – fizetési tranzakció kezelő (mikro tranzakciós) és egyben integrált telemetriás (távfelügyeleti ellenőrző és értesítő) rendszer mely valós időben képes a többféle interfészből és rendszerből érkező fizetési tranzakciók és egyéb telemetriás adatok, jelzések fogadására, naplózására és feldolgozására. A rendszer központi WEB alapú DASHBOARD felületén akár egy műszerfalon a beérkező fizetési tranzakciók, telemetriás adatok, jelzések valós időben jelennek meg melyek alapján az adatbázis komplex kimutatások készítését biztosítja, időgrafikonos vagy szűrőkkel ellátott struktúrált lekérdezések formájában. A jogosultság alapú rendszer letisztult és egyszerűen kezelhető, ha Ön vagy cége automatákat üzemeltet vagy automata felállítási helyeket felügyel, biztosan értékeli majd az átlátható teljesen transzparens felületet mely mind a hibákat mind a fogyasztási adatokat egy helyen és jól ellenőrizhetően rögzíti így akár üzemeltető akár felhasználó mind ugyanazt a mozit nézik...

A tökéletes On-Line Vending...

A rendszer részei felértékelő és visszagyűjtő terminálok, kassza terminálok, áru-, szolgáltatás- és védőeszköz automaták, biztonságos és flexibilis mobil vagy vezetékes kommunikációs adatátviteli csatorna és a központi kiszolgáló szerver egység, mely magában foglalja az adatbázis hátteret, a WEB-es felületet és hálózati kommunikációs hátteret. A WEB-es kezelő felület egy reszponzív technológiára épülő megjelenítő és adminisztrációs felület mely személy és kártya adminisztrációját, valamint a grafikus telemetriás online ellenőrzést, a rendszer és az üzemeltetés által rögzített tranzakciókat, naplókat, eseményeket, megjegyzéséket és statisztikákat fogja össze, teszi könnyen kezelhetővé, érthetővé. A felület egy online „élő” rendszer képe, melyben az események folyamatos képet nyújtanak a rendszerbe kötött automata végpontok és kiegészítő egységeik készpénzes és pénzkímélő fizetési rendszereiről, valamint a beépített telemetria funkciónak köszönhetően automatatípustól függően azonnali adatok, és vásárlási statisztikák érhetők el. A rendszert megfelelő jogosultság (felhasználó név és jelszó) birtokában lehet egy bármilyen WEB-es böngészőből elérni és kezelni. 

A Dashboard Smart Vending rendszer alkalmas különböző interfészek révén csatlakoztatott külső rendszerekkel (pl. ERP rendszerek) történő kommunikációra is, mellyel komplex ellenőrzés valósítható meg. A beépített komplex fizetési funkciójával képes az étel/ital, védőeszköz vagy különböző szolgáltatásokat kínáló (pl. porszívó, gépjárműmosó stb.) automatákkal együttműködni és azokon biztosítani a készpénzkímélő fizetési technológiákat (NFC, SMS, Paypass bankkártya, ID kártya).

Segítségével sokrétű szolgáltatás állítható be rövid idő alatt, zökkenőmentesen, igazodva a vállalati igényekhez (kedvezményes időszakok, vállalati csoportok, költséghelyek, reprezentációs, VIP és hitelkártya funkciók, vásárlási akciók, törzsvásárlói kedvezmények, közös használatú kártyák, stb.). A beépített telemetria funkciójával meghibásodás esetén automatikus hibaüzenetet küld igény szerint SMS-ben vagy e-mailben (Ehhez az automatának a megfelelő audit/telemetriás protokollokat támogatnia kell). Az automaták így éjjel-nappal felügyelet alatt vannak, a működésből és üzemeltetésből adódó hibák száma nagyban csökken. Megkönnyíti a vállalati juttatások adminisztrációját (védőital vagy védőeszköz szolgáltatás, ital és kávéfogyasztás, egyéb cafeteria). Gazdaságos, mert azonnali hibakezelést tesz lehetővé, és lényegesen kedvezőbb, mint a hagyományos intelligens kártya alapú pénzkímélő fizetési rendszerek. Biztonságos, mert többszörösen védett kommunikációs csatornákat használ. Mindenki számára érthető, könnyű kezelhetőség jellemzi. Egyszerűen és gyorsan bővíthető, interfészein keresztül, könnyen illeszthető.

Telemetria

  • Grafikus WEB alapú rendszerkép: kiemelkedő távfelügyeleti és mérésadatgyűjtő funkciókkal a vending szektorra tervezve
  • Végpontonként és rendszer szinten mérhető SLA: Historikus adatokból előállított működési diagramm állapotonként történő elkülönített megjelenítéssel.
  • Látványos működési és fogyasztási diagrammok: Többfajta sémakép és rendszerkép opció, paraméterezett grafikus statisztika megjelenítések.
  • Elmúlt 24 óra működési megjelenítése cég/rendszer szinten: Hibával álló és/vagy eseményt regisztráló automaták szűrése működésének megjelenítése. Utolsó 7/31 nap működési diagramm megjelenítése automata szinten.
  • „Élő” telemetria: az egeret a működési diagram megadott időpontja fölé húzva láthatóvá válnak a mért telemetriás értékek, működési állapotok, illetve események 
  • Működési telemetria: Hibák és hibás működés időtartamának megjelenítése, kategorizálása, kezelése. Automaták esetén EVA/DTS hibák/események feldolgozása. VMC telemetriás protokollok kezelése.
  • Mérésadatgyűjtés:  szenzorok értékeinek 5-60 másodperc felbontású megjelenítése és tárolása (térerő, hőmérséklet, páratartalom, G-szenzor, akkumlátor feszültség stb.)
  • MODBUS protokoll kompatibilitás
  • Interfész telemetria: HOST-HOST kapcsolaton bekötött interfészek (pl. ERP vagy Kassza rendszerek) működésének és forgalmának megjelenítése. 
  • Riasztás kezelő komponens: A rendszer esemény vezérelt riasztások kezelésére képes a Dashboard grafikonos megjelenítésen túl e-mailben vagy SMS útján történő riasztás
  • Kasszatartalom on-line ellenőrzés: A bankjegyolvasóval felszerelt végpontok esetén lehetőség van a kassza részletes tartalmának ellenőrzésére (címlet, db szám, elfogadás szerinti MNB árfolyam), valamint a bankjegyolvasóhoz kötött speciális események (bankjegy tárolás, bankjegy elfogadás, bankjegy visszaadás, kasszaürítés stb.) kezelésére és kijelzésére.
  • Megjegyzéskezelő komponens: Cégre/automatára megjegyzések, kezelői és adminisztrátori események rögzítése, kezelése továbbítása.
  • Kezelőszemélyzettel ellátott HORECA automaták távfelügylete: a rendszer képes nemcsak a vending hanem megfelelő kiegészítéssel a HORECA automaták távfelügyeletét és vásárlási tranzakcióinak rögzítését is ellátni.
  • EBDS protokoll kompatibilitás (pl. MEI SC83 tip bankjegyolvasókhoz)

 

Tranzaktálás/Fizetés

A rendszer igazi előnye a világszínvonalú telemetria mellett a készpénzmentes fizetési technológiák széles körű integrálása egy komplex rendszerbe. Ezt hívjuk mi on-line cashless megoldásnak melynek alapja egy valódi erős mikrotranzakciós rendszer.

  • ID kártyás fizetés: Történhet bármely beléptető vagy munkahelyi kártyával, melyet előzetesen bevizsgálunk a megfelelő kártyaolvasó kiválasztásához. Nagyon gyors technológia melynek sebessége elérheti az 1,8-2 másodpercen belüli vásárlást.
  • Külsős vásárlás: külső catering vagy kassza rendszer kapcsolaton keresztül
  • Voice Call fizetés: Fizetési tranzakció indítható bármely telefonnal mely támogatja a saját szám elküldését. 
  • SMS fizetés:  postpay vagyis utólagosan fizetendő a számla a telefonszámlával együtt érkezik. 
  • Beépített bankkártyás vásárlás:  Paypass beépített megoldás az OTP kártyaelfogadási szerverén történő bankkártyás fizetési lehetőség (OTPM frontend olvasó telepítésével).
  • Külsős bakkártyás vásárlás: A rendszer végpontjának MDB MASTER portjára csatlakoztatott külső bankkártya olvasón keresztül (pl. Ingenico). 
  • Hűségkártyás vásárlás: A rendszer jelenleg a Supershop kártyás vásárlást támogatja, de más loyality kártyás vásárláshoz is alkalmassá tehető.
  • Simple QR vásárlás: Amennyiben a kezelőszemélyzet nélküli automatára kijlezővel integrált OTP Mobil kártyaolvasó került telepítésre úgy lehetővé válik a népszerű Simple alkalmazással történő QR kódos vásárlás.
  • Készpénzes felértékelés: A támogatott vásárlási funkciókon túl érmével és bankjeggyel az ID kártyás és voice call fizetéshez kötött személyi készpénzes pénztárca egyszerűen feltölthető az automata vagy felértékelő szekrény használatával.
  • Védőital tranzakció : Külön kezelt utólagos elszámoltathatóság miatt a védőital tranzakciókat a rendszer külön tranzakció típusként kezeli dedikált termékekre (pl. teára, szódára) mely akár időciklus limittel beállítható.
  • Automatikus első olvastatáskori „first read” felértékelés
  • Manuális módosítás admin tranzakció: A WEB-es felületen a pénztárca egyenlegek módosítása megfelelő (adminisztrátori) belépési jogosultsággal a készpénzes és a vállalati akár kézzel is elvégezhető.
  • Automatikus vállalati kredit feltöltés: Cégre/személyre szabható cafeteria magas szintű támogatása. A vállalati pénztárcára akár csoportokra, költséghelyekre különbözően beállítható napi/heti/havi/ vagy megadott napos, műszakot is figyelembe vevő felérétkelések állíthatók be.

 

Egyéb szolgáltatások

  • Beépített Törzsadatkezelő rendszer: A rendszer beépített törzsadatszerkesztő és listázó funkciókkal rendelkezik, így rendszerét akár saját maga is adminisztrálhatja.
  • Fogyasztás koordinálás, termék jogosultság és vásárlás kontroll
  • Árlisták kezelése, távoli árazás
  • Látványos eladási és termék statisztikák
  • Alapanyagraktár / gépjárműraktár / automataraktár kezelő rendszer
  • Audit kezelő rendszer
  • Piactér
  • Hitelkeret rendszer
  • Offline adatgyűjtő és audit rendszer
  • Szerződés kezelő rendszer
  • Védőeszköz kezelő rendszer
  • E-szállítólevél
  • Vending Backoffice (háttér elszámoltató rendszer)
  • Vezetői információs renszer vending szektorra tervezve

Műszaki adatok

Rendszerháttér

  • DELL és IBM szerverek 48 hónapos szerver életciklus
  • Zárt APN mindhárom Magyarországi mobilszolgáltató hálózatán
  • Roaming APN a Telekom hálózatán
  • CISCO ASA Routerek
  • Teljesen redundáns hardveres és szoftver működés
  • Hosting: Három független szerverterem SLA: 99.99
  • Mentési ciklus: 12-24h
  • Listener kiszolgáló 25.000 TCP kapcsolatra
  • VPN és bérelt vonali bekötések Cellum, OTPM, OTP, Supershop, Vodafone, Telekom, Telenor, Sodexo, QB, stb irányába
  • Microsoft Windows szerverek
  • Microsoft SQL adatbázismotor (SQL Mirror és Log Shipping)
  • Elmúlt 3 év SLA: >99,98 (5-17 óra nem tervezett kiesés/év)
  • Központi tranzakció feldolgozás >1000 TRX/másodperc
  • NAVISION ERP szinkron
  • Reszponzív WEB felület
  • Dedikált védőeszköz WEB felület
  • 0-24h rendszeradminisztráció és műszaki support
  • Forgalmi adatok megőrzése: min. 7 év

Biztonság

  • PCI-DSS kompatibilitás
  • Kürt Kft biztonsági audit és felülvizsgálat 2013